sobota, 2 listopada 2013

Instagram pokazał jak powinny wyglądać posty sponsorowane


Reklamy dopasowują się do ogólnej koncepcji layoutu portalu i tym samym staną się praktycznie niewidoczne. Od innych zdjęć odróżniać będzie je jedynie specjalne oznakowanie

Oto przykład jak będzie to wyglądać w praktyce:

Posty sponsorowane będzie można lajkować jak również udostępniać. Portal chce również w przyszłości umożliwić markom umieszczanie filmów wideo.
Instagram wyodrębnił specjalną sekcję: "About ads", która umożliwia użytkownikom ukrycie niechcianych reklam.

Oto przykład jak będzie to wyglądać w praktyce:

Posty sponsorowane będzie można lajkować jak również udostępniać. Portal chce również w przyszłości umożliwić markom umieszczanie filmów wideo. 
Instagram wyodrębnił specjalną sekcję: "About ads", która umożliwia użytkownikom ukrycie niechcianych reklam.
- See more at: http://wiadomosci.mediarun.pl/artykul/internet-internet,instagram_pokazal_jak_beda_wygladac_posty_sponsorowane,44913,2,1,1.html#sthash.3W32q3On.dpuf